شرح وظايف مسئول واحد فناوري اطلاعات
1- ارتباط بين بيمارستان و تيم نرم افزار HISدر مورد خواسته ها و نيازهاي مجموعه و اعلام گزارش خرابي و پيگيري رفع آن
2- فراهم سازي بستر استفاده از منابع نرم افزاري از قبيل نصب و راه اندازي نرم افزارهاي مورددرخواست كاربران بادر نظرگرفتن نياز واقعي آنها جهت جلوگيري از ترافيك نرم افزاري در هرسيستم
3- نيازسنجي نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي لازم در اين خصوص به مركز در جهت تهيه، آماده سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز
4- ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها
5- نيازسنجي سخت افزار و پيگيري رفع آن از محل تامين
6- انجام برخي از كارهاي تعويض و تعمير قطعه هاي سخت افزاري
7- طراحي فرمها و گنجاندن آن در سايت در جهت كاهش مراجعات مستقيم ارباب رجوع به محل و حركت در جهت تكريم ارباب رجوع
8- رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري
9- نگهداري سرورها (حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور، دما و دقت در عبور ومرورها و...)
10- اعلام آنكالي در تمام شيفت ها
11- برنامه ريزي در جهت آموزش كل پرسنل بيمارستان
12- آموزش موردي به پرسنل در بخش ها و واحدها
13- شركت در جلسات مديريت فناوري بطور منظم
14- پاسخ به مكاتبات اداري در موعد مقرر
شرح وظايف كارشناس واحد فناوري اطلاعات
1-انجام برخي از كارهاي تعويض يا تعمير قطعه هاي سخت افزاري با رعايت نظر مسئول واحد
2- آنكالي در شيفتهاي اعلام شده
3- تعويض و ارتقاء سيستمهاي واحد درماني و پشتيباني با توجه به نرم افزارهاي مورد استفاده
4- هماهنگي با مسئول واحد در صورت بروز هرگونه گزارش از واحدها و حل مشكلات احتمالي
5- نصب و رفع اشكال سيستم عامل ها(ويندوز) و مابقي نرم افزارهاي روتين براي تمام سيستم ها
6- آپديت نرم افزارها